بلاگ

معرفی کتاب_قسمت دوم

سلام ....

با دومین کتاب از سری کتاب های استارتاپی در خدمت شما هستیم .

نام کتاب : قلاب

نویسنده : نیر ایال

ترجمه به فارسی : دارد

 

 

 

 

  چگونه شرکت های موفق محصولاتی ایجاد می کنند که مردم نمی توانند دیگر بدون آنها زندگی کنند؟ چرا برخی از محصولات توجه گسترده ای را به خود جلب می کنند الگوی منحصر بفردی  وجود دارد که چگ در حالی که تعداد کثیری از محصولات سایر برند ها  شکست می خورند؟ چه چیزی باعث می شود ما با محصولات خاصی نزدیکی عمیقی احساس کنیم؟ آیا در این اتفاق ، ونه فناوری ما را جذب خود ساخته است؟

نیر ایال به وسیله "روش هوک"(معنی لغوی : قلاب ) به این سوال ها (و تعداد خیلی بیشتری سوال ) پاسخ می دهد.این روش به کسب و کارهای موفق زیادی کمک کرده است تا مشتریان خود را در روند خرید محصولات و یا استفاده از خدماتشان تشویق کند.با استفاده از روش " چرخه ی هوک " سازندگان این محصولات و یا خدمات به منتهای هدف خود _برگشتن دوباره و دوباره ی مشتری _ بدون پرداخت هزینه های اضافی برای تبلیغات می رسند.

این کتاب براساس تجربیات عملی ، جلسات مشاوره ای و تحقیقات شخصی ایال و تیمش می باشد. لازم به ذکر است که این کتاب به قدری مفید و کاربردی است که خود او آرزو می کرد ای کاش این کتاب در زمانی که او خود موسس کسب و کار نوپایش بود ، نوشته شده بود تا می توانست از آن استفاده کند ;  کتابی که صرفا یک چکیده ی آموزشی نیست بلکه یک راهنمای ساخت محصولاتی بهتر و جذاب تر است .کتاب " هوکد " برای مدیران تولید ، طراحان ، بازاریابان ، موسسین کسب و کارهای نوپا ، و هرکسی که کنجکاو است بداند یک محصول چگونه می تواند مشتری را جذب و پایبند خود کند، نوشته شده است .